Koriszerelem

Mozgás ki a szabadba!

Korábban én sem szerettem a telet, de ha megtaláljuk a szerethető oldalát, akkor van mire várni már szeptembertől. : ) Tovább Tovább

blog1Egyik kedvenc fotósorozatomat mutatom most recept helyett. Tavaly télen azzal leptem meg a születésnapomra magam, hogy munka helyett kimentem a Műjégre korizni. Ajándékként a Gondviseléstől egy nagyon kedves társaságot kaptam, akik azonnal befogadtak és türelmesen elkezdtek tanítani jégtáncolni. Gyerekkoromban műkorcsolyáztam 1-2 évet, ez olyan, mint a kerékpározás, nem lehet elfelejteni. Ráadásul ahogy a gyerekek is abba a korba értek, hogy tanítani lehet őket, újra belevágtam a fejszémet én is ebbe a sportba. Ismét megtanultam műkori cipőben korcsolyázni. Ez nem is olyan egyszerű a hokikorcsolya után! A szerelem azóta is töretlen, bár idén kevesebb időm jutott rá, remélem, a Műjég tavaszi zárásáig sokszor kijutok még gyakorolni. Sokáig őrizze meg nekünk az Ég Judit nénit, Anikó nénit, Vilma nénit és persze Lacit, Pétert és a Városligeti Jégtánckör minden tagját, akik önzetlenül adják tovább a tudásukat! : )

blog2

Páros koszorú

blog4

Alap koris gyakorlat: fecske

blog5

béna fecske

blog18

Anikó nénivel, aki minden hibát kiszúr, pedig a való életben fehér bottal jár már.

blog3

Petivel a hátsó felünk

blog17

Az első táncot (14-es) Anikó néni tanította

blog15

Emelésre készülve

blog16

Ina Bauer, csak hátra kellene hajolnom hozzá

blog14

Páros forgás

blog13

A kedvencem, bár a sok futástól már nem vagyok olyan hajlékony. Tudom, tudom, nyújtani kellene…

blog12

Judit néni is folyton hibákat keres. : ) Itt épp a páros forgásunkat korrigálja.

blog11

Hold

blog10

Páros hold

blog9

Laci, aki az összes többi táncot tanította. Hoki cipőben!

blog8

Mondom, hogy hokikorija van, még ugrik is benne!

blog7

Páros fecske

blog6

Tánc közben (14-es)

blograadas

A ráadás: ez egy mai kép, mert néha ökörködni is szoktunk a jégen. Ez egy cigánykerék pillanatfelvétele.

Koricipőt fel! Nyomás ki a szabadba mozogni, remélem, kedvet csináltam hozzá! : )

 
 
 
 
Megosztom
 

2 megjegyzés

  1. fannikamannika mondta:

    Kedves Krisztina!

    Idén megyek először korcsolyázni IR-esként, és szeretném kikérni a tanácsod. Nagyjából 2 óra lesz, nem edzés szintű, csak körözés a barátokkal. Szerintem beleszámolható a heti edzések közé, illetve közben/ utána szükséges gyors CH-t fogyasztani?
    Köszönöm a válaszod 🙂

    2016. 11. 28.
  2. Vrábel Kriszta mondta:

    Kedves Fannikamannika!

    Ahogy leírtad, az szerintem plusz gyors CH-t nem igényel, nem akkora igénybevétel. Bár jó kérdés kinek, mert aki nem nagyon tud korizni, annak a két óra az nagy és izzasztó küzdelem. : )) Mivel két órás mozgásról van szó, biztos, hogy közvetlenül két étkezés között van, ha az intenzitás nem nagy, hanem baráti “csuszikálás” szerintem elég, amit előtte ebédet eszel, utána/közben uzsonnát.
    Testmozgásnak természetesen testmozgás, nem tudom, milyen erősségű edzéseket végzel amúgy, milyen rendszerességgel. Ha amúgy futsz pl hetente 3X 5-8 km-t, akkor egy laza kori ezzel nem ér fel.
    Tekints rá úgy, mint egy jó, vidám délutánra a barátokkal, friss levegőn. Edzeni ennél tessék keményebben! : )
    De természtesen mozgás és minden mozgás számít. Ezért is mondom, mindenki csináljon egyszerre több mindent, különböző intenzitássokkal. Én is ezt teszem, futok, tornázok (most szaltózni tanulunk!), crossFit, korcsolya, jóga,bringázás a gyerekekkel ezeket váltogatom. Van, ami intenzívebb, van ami kevésbé. Nekem így összejön heti 5-6 alkalom is, de nem számolom, melyik “igazi” edzés és melyik csak “szórakozás”. Nem is kell ezt különválasztani, mozogni kell és kész! : )

    2016. 11. 29.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.



Kapcsolódó bejegyzések