Olyan ritkán látni igazán jól eltalált ételes hirdetéseket (Győri keksz most futó OP kampánya pl). Sokkal inkább azt érezni, hogy az ügynökségek kreatív ötletelői valamit nagynehezen összehoznak, amit majd az account szintén nagy nehezen, de lenyom az ügyfél torkán. Mi … Tovább Tovább

Mi meg együk és vegyük. Reklámok nézésekor gyakran eszembe jut egyetemi érveléstechnika tanárom reklámokra vonatkozó tanácsa, ha nincs mondanivalód, akkor énekelj. Figyeljétek meg, minden harmadik reklámban énekelnek! (főleg mosópor, tisztítószer, CBA közért)
Ezt a hirdetést a Cucina Italiana német mutációjának 2007/4. számában találtam. Igazán kézenfekvő ötlet, remek kivitelezés!
A kép a Sacla márkájú kész, olasz tésztaszószokat hirdeti. (nem tudom, nálunk ilyen léztezik-e)További két kép: http://www.sacla.de/
Nem nagyon értek a reklámokhoz (semmennyire), de a kajáknál gondolom úgy van, hogy mivel az ízét nem tudják megmutatni, így próbálnak valami életérzéssel egy bizonyos asszosziációt előhívni benned. Ez pl. olyan meseszerű, gondtalan.
Körkérdés kértél, ám legyen! Betekintést kérnénk a konyhád falai közé bella! ;o)
Juc, na igen de a lényeg, hogy miből van a meseszerű kép (remélem, látszik?)
Pesto szósz biztosan kapható ebben a márkában, mert már láttam, ha jól emlékszem, akkor a madaras teszkóban. A többit nem tudom, (már egy ideje) nem veszek kész szószokat, de majd jól körülnézek legközelebb. 🙂
Amúgy a képek hangulata megfogott, ilyen helyen szeretnék lakni, élni, vásárolni. 🙂
Boglya
Hát persze: paprikafa, babkerítés, fokhagymabatyu… tiszta Arcimboldo
Nem a kreatívok bénák, hanem általában a kedves ügyfél “ért” baromira a reklámalkotáshoz. Kitalálja, a reklámügynökség jó esetben megpróbálja lebeszélni a nyilvánvaló hülyeségről, aztán megcsinálja, ha nem sikerül (rossz esetben csak nyel egyet). Mert hát a reklámhoz eleve mindenki ért, aki meg ehhez közeli szakmában dolgozik, pláne.
És elárulom: a reklám szinte mindig (élet)érzést próbál közvetíteni, hogy elcsábulj. A klasszikus példa a Marlboro man.
Blany!
Igazad van, bár ez egy egész más, hosszú történet lenne. (de sztem sokszor a kreatívok is nagyon ötlettelenek) Az ügyfelek meg általában rossz ízlésűek, bátortalanok. Mi mindig fogadni szoktunk, hogy a vitt 3 tervezetből, melyik (általában a leghétköznapibb, a 3 közül a leggyengébb) tetszik majd az ügyfélnek. És hát az a legjobb, mikor az ügyfélnek van konkrét elképzelése. De hát úgyis neki van mindig igaza. : )
Élterérzés: Mi ma mézes mustáros csirkét eszünk! Na ezekre az ötlettelen kreatívokra gondoltam (persze a kiskölköket lehet, hogy megfogja. Bár inkább visszataszító az az öntelt kövér kisfiú)
Visszajelzés: Buy cialis online canada
Visszajelzés: cialis from canada
Visszajelzés: cialis over the counter 2020
Visszajelzés: printable cialis coupon
Visszajelzés: ed meds online
Visszajelzés: erection pills that work
Visszajelzés: top ed pills
Visszajelzés: cialis 10mg
Visszajelzés: online canadian pharmacy
Visszajelzés: cialis generic
Visszajelzés: levitra vardenafil
Visszajelzés: levitra pill
Visszajelzés: virgin casino online nj login
Visszajelzés: real money online casinos usa
Visszajelzés: live casino slots online
Visszajelzés: free slots
Visszajelzés: discount cialis
Visszajelzés: no credit check loans
Visszajelzés: instant loans
Visszajelzés: cash loan
Visszajelzés: cialis internet
Visszajelzés: buy cialis
Visszajelzés: 20 cialis
Visszajelzés: cialis generic
Visszajelzés: cialis to buy
Visszajelzés: slot games
Visszajelzés: free slots online
Visszajelzés: slot machine
Visszajelzés: real online casino
Visszajelzés: canadian pharmacy cialis
Visszajelzés: tadalafil 20
Visszajelzés: buy cialis generic online
Visszajelzés: cialis buy
Visszajelzés: casinos
Visszajelzés: casinos
Visszajelzés: tadalafil cost
Visszajelzés: canadian pharmacy cialis
Visszajelzés: generic ed pills from india
Visszajelzés: cialistodo.com
Visszajelzés: generic cialis daily
Visszajelzés: online pharmacy cialis
Visszajelzés: cialis effective time
Visszajelzés: cialis daily
Visszajelzés: which online site to buy cialis